Ny elevorganisasjon på OHG: Debattklubben 2017/2018

Debattgruppen

👏For første gang (i historien?) har engasjerte elever på OHG etablert en egen debattklubb - som om kort tid skal ut i en spennende debatt med Katta! Debattklubben er startet fordi: Det er viktig å lære og kunne stå for egne meninger og si hva man mener. Det er nyttig å kunne kunsten å debattere og man blir sikrere på seg selv. Det er ikke mange muligheter til å øve på å debattere utenfor politiske organisasjon, og - kanskje det viktigste - det er lærerikt, sosialt og gøy!
Reglene for debatt på Handels er klare: Vær respektfulle. Klapping er lov, ikke buing. Saklig, ikke personangrep. Taletid på 2 minutter. Lov med en replikk på 1 minutt og svar replikk på 1 minutt.
De som har meldt seg til arbeidsutvalget er Nicolas Wong, Mariken S. Lund, Siri Lilholt Hellebust og Carl Thyness. I tilegg til leder Lise Amalie Christensen blir dette debattklubbens AU i skoleåret 2017/2018.
Vi gleder oss til debatt !!!