Koselig høsthilsen fra Bath-elevene våre!

BATH-elever-1

Elevene har allerede fått en smakebit av en ny kultur, ny by og en ny skolehverdag. Alle har blitt plassert i hver sin vertsfamilie boende forskjellige steder i byen. Å oppleve Brexit på nært hold har både vært interessant, lærerikt og til tider litt skremmende. På skolen har de etterhvert blitt vant til at «please» og «thank you» må brukes oftere enn hjemme - og å tiltale en lærer med fornavn er direkte uhøflig. Etter 1,5 uke ankom de etterlengtede eskene med skolebøker, noe som reduserte stressnivået betraktelig. Tiden utenom skolen går fort og tilbringes i hyggelige vertsfamilier, i grønne parker og i Baths nydelige gater. Elevene har brakt videre tradisjoner som burrito challenge, donut challenge og vaffelfredag med quiz. I tillegg har de selvfølgelig deltatt i den prestisjefulle konkurransen Mesternes Mester. Mathias og Cathrine stakk av med seieren etter 10 øvelser og premien var en kino-tur. Elevene har også vært så heldige å få omvisning på Trinity College i Cambridge av tidligere OHG-elev Ludvig Brekke :-) Gruppen har allerede blitt en utrolig god og sammensveiset gjeng, og ser frem til mange nye erfaringer og minner sammen resten av oppholdet!

De sender hilsner til alle kjente :-)

BATH-elever-2