Innsamlingsaksjonen 2015  - målet på kr. 380 000 ble nådd!

Elever teller penger
Klargjøring av bøsser på Hyggerommet

Vi vil ha "kick off" med utdeling av bøsser kl. 1140 torsdag 8. oktober og innlevering av bøssene fredag 9. oktober om morgenen. Elevene samler inn penger i sitt nærområde. I 2014 samlet elevene inn mer enn kr. 350 000. Vi håper på ny rekord i 2015! Pengene kanaliseres gjennom Gamalakhe Development Centers Stiftelse / Implande ved stiftelsens leder Rolf Olsen. De innsamlede midlene går uavkortet til stiftelsen.

Dwalalesizwe High School mangler klasserom slik at elevene ikke får fullført utdennelsen sin på skolen. Elevene må flytte til en naboby, og dette gir stort frafall.

Vi oppfordrer alle til at gjøre noe lite for noe stort og støtte skolens innsamlingsaksjon.

Innsamlingsbøsse
Elevmedlemmene i innsamlingsaksjonen

Innsamlingsaksjonen - elevrepresentanter

Elevrepresentantene i Innsamlingsaksjonen er

• Mathias Brunland 3STI
  • Liv Maria Haugen 3STG
  • Oline Vikøen Zachariassen 2STF
  • Haider Ali Qureshi 2STH

Etter Innsamlingsaksjonen vil det bli valgt inn to elever fra Vg1 til komiteen. Ta kontakt med elevene over for nærmere informasjon.